آقای رحیم پور ازغدی ، چند وقتی است که سخنان بهت آور شما و البته تکذیبیه‌تان در همه جا پخش شده است. می دانید، اکنون در سال ۲۰۱۴ قرار داریم، دیگر جهان به یک دهکده تبدیل شده است، حرف‌ها به سرعت پخش می‌شود.

واقعا با شنیدن این حرف‌ها ناراحت شدم، به من حق بدهید که ناراحت شوم چون من هم مخاطب آن جملات کذایی شما بودم.

اصل سخنان شما این بود:

آقای مطهری می‌گوید: شیعه، مردم شیعه جزو قالتاق ترین مردم دنیا هستند. این‌ها تعابیر آقای مطهری است. می‌گوید: مردم ما، مردم شیعه جزو قالتاق ترین مردم دنیا هستند که ما تا حال دیده‌ایم. یعنی دروغ می گویند. ربا می‌خورند. گران می‌فروشند. کلاه هم رو بر می‌دارند. اهل نماز و روزه و خمس و زکات و اینا، با مسس و افسردگی و کسالت نفس و اینا، در عین حال مدعی‌ترین مردم. این جمله را غیر از مطهری جرأت ندارد [بگوید]. من که واقعاً هنوز هم جرأت [ندارم بگویم]

می‌گوید: یکی از قالتاق ترین، مدعی‌ترین مردم‌اند، که فکر می‌کنند از همین الان کنار انبیاء از همین الان در بهشت‌اند و در باره بقیه اظهار نظر می‌کنند. می‌گوید: این یکی از بیماری‌های مردم شیعه است و منشأش منبرهای ماست. ما یک دین و تشیع دیگری را به مردم آموزش می دیم. می‌گوید: این یک وسوسه شیطانی است، ما این‌ها را از خدا دور کردیم. از فرمان خدا. بهشون یاد دادیم لازم نیست به اوامر الهی خیلی عمل کنید. اسمت که شیعه است کافی است. کاری کردیم، جوری دین رو معرفی کردیم که مردم به این دلخوش کردند که ناممان بین دوستان علی بن ابی طالب و اهل بیت است….

الحمدلله که یکی بلند شد و این نسبت دروغ شما را به مرحوم استاد مطهری رد کرد. خدا را شکر.

یک بار دیگر بخشی از صحبت‌هایتان را نقل می‌کنم:

می‌گوید: این یکی از بیماری‌های مردم شیعه است و منشأش منبرهای ماست.

من این فراز بالا را یک بار برایتان ترجمه می‌کنم: اول، فرمودید «این یکی از بیماری‌های مردم شیعه است»؛ خب اگر احساس بیماری می‌کنید به دکتر مراجعه کنید، این تقصیر من و امثال من نیست که شما خود را بیمار می‌انگارید. دوم، فرمودید «منشأ این بیماری، منبرهای ماست». آقای رحیم پور ازغدی، فعلاً که شما روی منبر هستید و ما شنونده. دقت می کنید؟ عامل بیماری هم خود شما هستید.

در عجبم از کسی که می‌داند بیمار است و می‌داند عامل بیماری‌اش هم خودش است اما تلاشی برای کسب سلامتی نمی‌کند؛ شاید هم در حال درمان هستید…

در آخر بد نیست جملات پایانی آن ناقد محترم که پاسخ مناسبی به سخنان شما داده است، مجددا ذکر کنم:

… حاصل آن که بر اساس گفته آقای رحیم پور، شیعه جزو قالتاق ترین مردم دنیاست، تمام این انحراف هم از منبرهای علماست…

و بنابرین تصور بفرمایید چه چیزی برای شیعه می‌ماند!!

از همه جالب تر این که این در حضور عده ای روحانی گفته می‌شود که مطالب وی را یادداشت هم می‌کنند!